Digitale Leeromgeving Zend Amateurs (DLZA)-cursus gratis.
Delta-India-Golf DX groep
2007-10-12 14:09:46 UTC
DLZA promotekst

Er zijn overal in het land mensen die graag zendamateur willen worden maar
een goede cursusleider, cursuslokaal, of een cursus locatie is schaars, er
is al sinds langere tijd weinig nieuwe aanwas in het amateurisme dus een
reden te meer om hier iets aan te doen.

Er zijn immers meerdere middelen voorhanden om aan dit probleem een einde
te maken, en het internet samen met het Voice over IP programma TEAMSPEAK
kunnen we de tegenhangers van de digitale communicatie laten zien dat er
veel meer mogelijk is. Het initiatief van zendamateurs en TEAMSPEAK is een
van die middelen die het mogelijk maakt om de cursisten die verspreid over
het gehele land zijn mee te laten doen aan deze nieuwe opzet.

Het was regelmatig zo dat cursisten vooraf afhaakten omdat ze meerdere
kilometers moesten afleggen om bij een cursus aanwezig te kunnen zijn, de
reistijd die voorheen verloren ging kan nu gebruikt worden om mee te doen
aan deze DLZA-cursus. Als je net even 20 minuten beschikbaar hebt om iets
aan de cursus te doen dan kan dat nu, gewoon de computer aan en via
internet de cursus volgen. Geen E-mailtje sturen voor huiswerk controle,
nee gewoon 100% mondelinge ondersteuning op de TeamSpeakserver met een van
de docenten.

Weer of geen weer, je kan gewoon lekker thuis met je eigen koffie en
koekie de cursus volgen vanuit je eigen luie stoel achter je eigen
computertje. Zo heeft elke cursus opzet voor en nadelen maar van deze
opzet blijken de voordelen wel erg veel naar voren te komen. Een ander
voordeel van deze DLZA-cursus is dat deze cursus geheel gratis is, geen
boeken kopen, geen bijkomende brandstof kosten maar als nadeel wel een
internetaansluiting.

De docenten zullen je op de voet volgen bij het maken van de lessen, ze
kunnen ook zien welke lessen je al wel of nog niet hebt gelezen, ze
controleren de antwoorden en ook je eventuele voortgang. Maak je onnodig
veel foutjes dan zullen ze op de TeamSpeak server van de Delta-India-Golf
DX Groep graag aan je uitleggen wat een betere aanpak is, gaat alles goed
dan luister je gewoon lekker mee in de Studeerkamer op de TeamSpeak
server, alleen de cursisten en docenten kunnen in die 'room' een praatje
maken, alle andere doen dat in een van de vele andere beschikbare kamers.

Ook is het mogelijk om met de docenten gewoon even prive te gaan in een
van de beschikbare prive kamers, daar kun je dan ongestoord je probleem
uitleggen, of gewoon vrijelijk praten over je antwoord keuzes zodat andere
cursisten dit niet mee kunnen horen. Kortom mogelijkheden te over om
allemaal in dit promotieverhaaltje samen te pakken.

De cursus is al beproefd en kent al twee groepen geslaagden die je op de
amateurbanden al kan horen, sommige hadden echt nul ervaring met
electronica of een andere cursus en lopen nu met het zogenaamde fel
begeerde papiertje rond.

Het probleem van nieuwe drukkosten is ons onbekend, al moeten we vermelden
dat vele cursisten wel de nodige inktpatronen gebruikt hebben om de cursus
uit te printen. Wil je mee doen? Dat kan, lees dan de Aanmeldings
procedure A t/m Y die op de hieronder vermelde website te vinden is onder
DLZA, daar wordt duidelijk uiteengezet wat je moet doen.

http://www.delta-india-golf.com
-------------------------------------
Gelieve dit artikel op te nemen in jullie club blad, website,
email-lijsten, ronde's of door het te schreeuwen van de daken. Help mee
dit DLZA-project te ondersteunen daar waar mogelijk met jullie eigen
mogelijkheden, al is het maar om meer amateurs op die banden te krijgen.

Met vriendelijke groeten het DLZA-Team.
Vonkenboer
André, PE1PQX
2007-10-12 17:26:31 UTC
[...]
Ga me niet vertellen dat die hele zinloze wellus-nietus geblaat opnieuw
gaat beginnen???
Vonkenboer
2007-10-12 21:20:54 UTC
[...]
Naah de dlza is nog steeds opgericht op een leugen en zal ze dus altijd
blijven achtervolgen.

Mark
André, PE1PQX
2007-10-12 22:36:35 UTC
Post by Vonkenboer
Post by André, PE1PQX
[...]
Is het dan nodig dat hier in de NG voor de zoveelste keer om/over te
gaan bekkeleien???
Ik kijk al een tijdje mee hier in de NG, en heb dit 'onderwerp' ik
dacht al 4 keer voorbij zien komen, met als eindresultaat het bekende
danwel beruchte modder gegooi.

André
Vonkenboer
2007-10-13 09:53:59 UTC
Post by Vonkenboer
Post by André, PE1PQX
[...]
Tja de leugenaars van de dlza doen allerlei verwoede pogingen hun
schaamteloze leugens te verdoezelen met aanvallen op anderen, feit
blijft als de fundamenten van de dlza gebouwd zijn op leugens en
diefstal en tja dan is het gedoemd te mislukken, eerlijk duurt nu
eenmaal het langst.

http://www.het-bar.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1447&mode=&order=0&thold=0

Ik verwacht dat ze het over een maand of 6 wel weer zullen proberen in
de hoop dat iedereen de geschiedenis van dit clubs vergeten is.

Mark
André, PE1PQX
2007-10-13 11:30:53 UTC
Post by Vonkenboer
Post by Vonkenboer
[...]
Dat bedoel ik dus.....
Mark
It's me PA1G
2007-10-13 19:34:04 UTC
<kletsverhaal>
Post by André, PE1PQX
Dat bedoel ik dus.....
Yep weer een eindeloze welles nietes discussie van vonkenmans. Kappen
nu Mark.
--
MVG. Gert-Jan PA1G
HF knutselhoekje: http://www.pa1g.nl Nieuwsgroepronde:
setup.
B!
2007-10-13 19:34:53 UTC
On Sat, 13 Oct 2007 21:34:04 +0200, It's me PA1G
Mark.
Wie?
And is it any wonder that the monkey's confused
It's me PA1G
2007-10-13 19:37:17 UTC
Post by B!
On Sat, 13 Oct 2007 21:34:04 +0200, It's me PA1G
Mark.
Wie?
Hmm... Kabouter plop denk ik ;-) Ik ga maar eens een kabouter filter
maken...
setup.
Delta-India-Golf DX groep
2007-10-13 20:43:54 UTC
De Delta-India-Golf DX groep probeerde zoals altijd elke
halfjaarlijkse periode mogelijk toekomstige radio-geïnteresseerde
aan de amateur-banden te helpen door enkele promotie berichten rond
te sturen naar verschillende nieuws-groepen, forums, en Email-adressen
van clubs en verenigingen zoals de VRZA en de Veron.

Ook deze clubs (de VRZA en de Veron) ondersteunen de DLZA door er
zoals het behoord over te berichten. Dus de gestelde "maand of 6: heb
je wel juist. Het Agentschap Telecom neemt 2 x per jaar examens af en
je raad het al 2x6 is 12, en er zitten 12 maanden in een jaar.

De personen die de cursus geschreven hebben werken er nu nog dagelijks
aan, dus van kloon of copy kan geen spraken zijn. Wij maakte de cursus
en jij mocht nooit meedoen, dat is de frustratie die je probeert te
uiten omdat je binnen de DUZ en de DLZA nog nooit niks bent geweest.
Je stuurde nooit een stukje tekst in, nooit een plaatje en je tikte
nog nooit een punt achter een van de duizenden zinnen die in de DLZA
cursus staan. We werkte alleen met mensen die ook werken, dat was
binnen de DUZ ook al zo, de andere (niksnutten) zijn met meerderheid
van stemmen gewipt.

Zo gaat dat eigenlijk overal, en omdat we jou ook uiteindelijk zouden
moeten wippen namen we je nooit aan. We kregen niet de indruk dat jij
een toegevoegde waarde voor het DLZA-Team zou kunnen zijn, en de indruk
van toen blijkt nu terecht gezien je reactie op en over de DLZA en de
Delta-India-Golf DX Groep.

Dat laatste zal voor een ieder duidelijk zijn, het ge-slijm van het
verleden moet je maar elders proberen, we wensen je daarbij veel suc6.
Dat Henk zich ook moet verdedigen omdat Mark iets vermoed wat wederom
niet te onderbouwen is ronduit te gek voor woorden. Wie denkt deze
Mark PA3HMP wel dat hij is....
Zoals Henk al schreef: Aan vermoedens heb je niets.

Tja een goede cursus behoeft geen reclame, maar gezien de reactie
van Henk blijkt dat wel anders te zijn. Het is toch in en in triest dat
je geen antwoord krijgt op een Email bericht.

De DLZA heeft nu weer plus minus 30 aan-melders voor de volgende half
jaarlijkse periode, en we kunnen er wel wat bij gebruiken.
Dat enkele personen zoals Henk een half jaar in de vuilnisbak heeft
gegooit vinden wij jammer. Een reden te meer om de DLZA te promoten
daar we ook voor deze personen wat kunnen betekenen.
Mark
André, PE1PQX
2007-10-13 20:50:48 UTC
Post by Vonkenboer
Ik verwacht dat ze het over een maand of 6 wel weer zullen proberen in de
hoop dat iedereen de geschiedenis van dit clubs vergeten is.
Mark
Ik vind alles best, voor mij is dit een nutteloze discussie die ik per
direct als 'automatisch gelezen' markeer
Delta-India-Golf DX groep
2007-10-14 10:19:44 UTC
Zielige Mark PA3HMP,
Kun je voorstellen hoeveel vertrouwen de cursisten moeten hebben in jou.
Het vertrouwen van de cursisten in het gehele DLZA-Team is bijzonder groot
kunnen we je verzekeren, en de cursisten willen jou dat haarfijn uitleggen
op de TeamSpeak server van de Delta-India-Golf DX groep. Daar wordt wel
gezegt dat je dat niet durft, maar dat geloven we niet jij durft dat echt
wel.
LOL, ik heb nooit bij beide meegewerkt dus kan ik prima onafhankelijk
zien wat er precies aan de hand is, frustratie welnee ik heb het te druk
met andere bestuursfuncties en dat heb ik ook uitgelegd toen men mij
vroeg om mee te doen, dus wederom leugens van jouw kant.
Jij spreekt van "men heeft me gevraagd", wel we hebben navraag gedaan maar
niemand binnen het DLZA-Team heeft jou ooit iets gevraagd. En daarmee is
het duidelijk dat het slechts een droom van je is geweest zoals we al
eerder
melde. Je was echt nooit niks binnen de DUZ en de DLZA dus stop maar met
je dromen.
wederom kun je zien hoeveel waarde jij bent voor de cursisten van de
dlza met een figuur zoals jij die met leugens aan elkaar vasthangt.
De cursisten wachten nog steeds op je en je weet wel waar je moet zijn
Mark.
Gezien je reactie dwaal je behoorlijk af, eerst de heeft de DLZA het
gedaan, dan
de www.Delta-India-Golf.com, dan zijn de piraten het en ook Henk kreeg als
titel
onbetrouwbaar te zijn. Nu schrijf je in je en jij, is het tegen iemand in
persoon waar je mee zit. Ga dan even aanbellen bij die man.

Je verliest de controle over jezelf boy, en gezien de reacties op je
berichten denken andere er ook al zo over. Dit moet niet langer doorgaan
want ze krijgen nog medelijden met je.

Bij deze sluiten we deze antie reclame zelf, anti reclame is de beste
reclame waarvoor onze hartelijke dank. Zonder het te beseffen werkte je
mee aan het promoten van de DLZA-cursus en de Delta-India-Golf DX Groep.

Waarvoor onze hartelijke dank Mark PA3HMP, we hopen over 6 maanden wederom
een beroep op je te kunnen doen. Kip we hebben je weer! :-)
Vonkenboer
2007-10-14 14:50:36 UTC
Zielige Mark ,
Kun je voorstellen hoeveel vertrouwen de cursisten moeten hebben in jou.
bla bla bla bla
[...]
Tja daarmee toon je maar weer eens aan hoe weinig je kennis is van wat
er bij de DUZ aan de hand was en IS, bij de DLZA zou ik niet gezien
willen worden, ik wil namelijk niet mijn goede naam ten grabbel gooien
door iets met de De Liegende Zend Amateurs te doen, want liegen
bedriegen en lasterpraatjes zoals bij de DLZA aan de orde van de dag
zijn daar wil ik niks mee te maken hebben.
bla bla bla
Je verliest de controle over jezelf boy, en gezien de reacties op je
berichten denken andere er ook al zo over. Dit moet niet langer doorgaan
want ze krijgen nog medelijden met je.
Agut, ik denk heel goed dat de lezers wel in de gaten hebben dat de
DLZA een bende leugenaars is die de DUZ die met het idee begonnen is en
samenwerkt met een ECHTE school de grond in probeert te trappen.
Bij deze sluiten we deze antie reclame zelf, anti reclame is de beste
reclame waarvoor onze hartelijke dank. Zonder het te beseffen werkte je
mee aan het promoten van de leugenaars.
Ja hoor als je over 6 maanden weer met je leugens op de proppen komt
zal ik weer de waarheid vertellen.
Kijk als je zelf met iets nieuws leuks en goeds komt hoef je als DLZA
niet iemand anders de grond in proberen te trappen en leugens cq
lasterpraatjes rond te strooien, en diep in jouw hart weet je dat maar
al te goed.

Mark
Vonkenboer
2007-10-14 06:50:07 UTC
Post by Delta-India-Golf DX groep
De Delta-India-Golf DX groep probeerde zoals altijd elke
knip (geneuzel)
Post by Delta-India-Golf DX groep
De personen die de cursus geschreven hebben werken er nu nog dagelijks
aan, dus van kloon of copy kan geen spraken zijn.
Toe maar jatwerk en iemand anders zijn idee overnemen en de originele
bedenkers en uitvoerders dood verklaren en mensen voorliegen is voor
jou dus de normaalste zaak van de wereld.

Mark
19DIG162
2007-10-14 08:32:32 UTC
welnee ik heb het te druk met andere bestuursfuncties
Wat doe je hier dan Mark?
Zooitje achterlijk gedoe, wordt eens volwassen.

Ferry, PD9FER
Vonkenboer
2007-10-14 14:51:57 UTC
Post by 19DIG162
welnee ik heb het te druk met andere bestuursfuncties
Wat doe je hier dan Mark?
Zooitje achterlijk gedoe, wordt eens volwassen.
Ferry, PD9FER
Wat ik hier doe, de waarheid vetellen Ferry, iets wat ze bij De
Liegende Zend Amateurs ook eens zouden moeten proberen.

http://www.het-bar.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1447&mode=&order=0&thold=0

Mark
Delta-India-Golf DX groep
2007-10-14 15:21:58 UTC
http://www.de-karbar.net/modules.php?name=3DNews&file=3Darticle&sid=3D=
1217&mode=3D&order=3D0&thold=3D6
Mark de trauma boy.
Gaan we met linken smijten, moet je dit eens lezen, dan kun je pas =

huiveren.

http://www.delta-india-golf.com/forum/viewthread.php?forum_id=3D29&threa=
d_id=3D76
Mark jij verdient een schouwderklopje, maar de uitnodiging van de =

cursisten ga
je daar niet op in, je gaat ons niet vertellen dat het angst is.
Vonkenboer
2007-10-14 16:54:42 UTC
http://www.de-karbar.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1217&mode=&order=0&thold=6
http://www.de-impotente-grootsmoelen.com/forum/viewthread.php?forum_id=29&thread_id=76
Mark jij verdient een schouwderklopje, maar de uitnodiging van de cursisten
ga
je daar niet op in, je gaat ons niet vertellen dat het angst is.
MAW blijf je doorgaan met liegen, tja vind je het gek dat ik niks meer
met de DIG te maken wil hebben en al helemaal niet met De Liegende Zend
Amateurs DLZA.

Maar ach wat kun je ook van jou verwachten, een persoon die graag
andermans call ergens bijplaatst maar zelf te laf is om nog maar zijn
naam of laat staan zijn call te noemen....

Typisch gedrag van een mislukte kloon.

Mark
It's me PA1G
2007-10-14 17:28:52 UTC
Post by Vonkenboer
Typisch gedrag van een mislukte kloon.
Mark
Nou Mark, Je staat nu voor 30 dagen in mijn killfile totdat je weer
afgekoeld bent. Verder is deze discussie nu gemarkeerd als automatisch
gelezen. Zal me een hoop ergernis schelen....
setup.
It's me PA1G
2007-10-12 17:52:41 UTC
Post by Vonkenboer
Heb je ze weer, de DUZ kloon,
Daar heb je hem weer, de Vonkenboer :oÞ
setup.
B!
2007-10-12 17:53:45 UTC
Brace for impact. Brace! Brace! Brace!
It's me PA1G
2007-10-12 18:05:18 UTC
Post by It's me PA1G
Daar heb je hem weer, de Vonkenboer :oÞ
Wie?
Je vindt hem wel terug in je killfile ;-) Of met Gorgel. :-)
setup.
Henk
2007-10-12 17:27:27 UTC
Nou, de DUZ is ook niet het-van-je. Ben april begonnen met deze cursus.
Sinds eind augustus ligt de boel plat. Heb enkele mails gestuurd, maar geen
reacties.

Henk
Delta-India-Golf DX groep
2007-10-12 21:02:41 UTC
Hoi henk,

Wij het DLZA-Team reageren wel.
http://www.delta-india-golf.com/articles.php
Aanmelden voor de DLZA:
http://www.delta-india-golf.com/readarticle.php?article_id=3D39

Zoals je ziet wij reageren al nog voordat je ons een mailtje stuurde.
Wij gaan je ook opleiden voor het examen, wij kunnen dat ook.
Want zeggen en kunnen ligt soms ver uit elkaar.

Groetjes het DLZA-Team.
---------------
Nou, de DUZ is ook niet het-van-je. Ben april begonnen met deze cursus=
.
Sinds eind augustus ligt de boel plat. Heb enkele mails gestuurd, maar=
=
geen
reacties.
Henk
Vonkenboer
2007-10-12 21:19:28 UTC
Post by Delta-India-Golf DX groep
Hoi henk,
Wij het DLZA-Team reageren wel.
http://www.
Aanmelden voor d
Zoals je ziet wij reageren al nog voordat je ons een mailtje stuurde.
Wij gaan je ook opleiden voor het examen, wij kunnen dat ook.
Want zeggen en kunnen ligt soms ver uit elkaar.
Groetjes het DuLulZA-Team.
---------------
zoals je kunt lezen vallen ze je van de dlza al lastig als je er niet
om vraagt :-P
Vonkenboer
2007-10-12 21:17:39 UTC
[...]
Waarom vermoed ik dat dit door een dlza figuur is geschreven en niet
door een duz cursist.....

Mark
Henk
2007-10-13 11:35:15 UTC
Nee mijnheer,
Ik moet toch even reageren:
Aan vermoedens heb je niets. Ik ben een echte teleurgestelde duz leerling.
Vonkenboer
2007-10-13 12:23:58 UTC
Post by Henk
Nee mijnheer,
Aan vermoedens heb je niets. Ik ben een echte teleurgestelde duz leerling.
Ik twijfel daar aan, want dezelfde personen gaan ook over de bar-ronde,
aangezien ik daar een paar keer per week mails naar toe stuur en altijd
antwoord krijg zal er wellicht wat mis zitten aan jouw kant, wellicht
heb je het verkeerde e-mail adres of doe je iets anders fout of werkt
jouw mailserver niet of ben je een 'leerling' die al maanden zijn
huiswerk niet doet.

Mark
PE1DHI
2007-10-12 18:47:10 UTC
Nu nog een knappe website zonder bewegende zooi.....
CU jb
B!
2007-10-12 18:49:42 UTC
Post by PE1DHI
Nu nog een knappe website zonder bewegende zooi.....
Zodra jij correct leert quotern misschien?
And is it any wonder that the monkey's confused
André, PE1PQX
2007-10-12 19:25:35 UTC
En jij het woord 'quoten' leert typen?
B!
2007-10-12 19:30:40 UTC
On Fri, 12 Oct 2007 21:25:35 +0200, André, PE1PQX
Post by André, PE1PQX
Post by B!
Post by PE1DHI
Nu nog een knappe website zonder bewegende zooi.....
Zodra jij correct leert quotern misschien?
En jij het woord 'quoten' leert typen?
Zodra jij je snor afscheert.
And is it any wonder that the monkey's confused
André, PE1PQX
lol Volgens mijn YL heeft het wel een functie.... maar wat?!!?!
Paul (pd1pk)
2007-10-13 13:11:19 UTC
Beste mede amateurs.

Ik ben wel een oud leerling van de DUZ geweest. Toen zat de hele club nog
gezellig samen, iedereen kon normaal praten met elkaar, Maar in december
2006 is het fout gegaan toen 1 van de oprichters ernstig ziek werd, en
andere van de leeraren de boel verziekten en alles na zich toe trokken.
Jammer dat het zo is gelopen, maar er zijn er altijd personen die menen de
touwtjes in handen te moeten nemen en verder willen gaan op hun manier.
Het resultaat is RUZIE onder amateurs en een amateur die net aan het
herstellen was, en dat slaat natuurlijk nergens op. Die man had juist rust
nodig maar dat werd hem niet gegunt.

Via de DUZ heb ik veel geleerd en daar ben ik ze dankbaar voor, alleen
jammer dat het zo heeft moeten lopen.

MVGR Paul de PD1PK
Vonkenboer
2007-10-13 18:44:53 UTC
Post by Paul (pd1pk)
[...]
Tja jammer, helaas zie je dat veel bij zaken die succesvol blijken te
zijn, dan willen anderen met de eer strijken ipv samen te werken.
Alleen bijzonder schadalig dat de DLZA dit doet door leugens te
verspreiden o.a. dat de DUZ niet meer zou bestaan en in de DLZA op
gegaan zou zijn, dergelijke leugens zijn gewoon lasterpraat.

de DUZ bestaat nog steeds en werkt nog steeds samen met de school van
de toekomst, een ECHTE school, dat kom je bij de dlza niet tegen.

Mark
Paul (pd1pk)

Mark
Paul (pd1pk)
2007-10-14 14:50:59 UTC
Zijn hier nou nieuws groepen voor ???

Reclamen en een hoop gezeik ..

Jongens houd het eens gezellig als het kan, als de ene de DLZA of zo iets
niet goed vindt maar de DUZ wel, nou fijn dan, maar is dat echt iets om
zoooon bombarie er van te maken ?
Ik heb zelf les gehad bij de DUZ en dat was gezellig, en ben ze zeer
dankbaar hiervoor, maar laat iedereen eens in zijn eigenwaarde,

We zijn en willen toch allemaal het zelfde, die machteging en zenden maar.
Of zie ik dat verkeerd?

MVGR Paul de pd1pk
Vonkenboer
2007-10-14 14:58:36 UTC
Post by Paul (pd1pk)
[...]
Precies daarom is de actie van de DLZA om de DUZ dood te verklaren en
o.a. de leugens dat de DUZ overgegaan is in de DLZA erg associaal, als
ze zelf iets goeds hadden bij De Liegende Zend Amateurs dan hoefde ze
een ander niet proberen de grond in te trappen, maar blijkbaar is het
bij die heren nog steeds niet doorgedrongen dat je beter SAMEN iets
goeds kan maken.

Mark
Delta-India-Golf DX groep
2007-10-14 16:06:53 UTC
maar blijkbaar is het bij die heren nog steeds niet doorgedrongen dat =
je =
beter SAMEN iets goeds kan maken.
Als je SAMEN iets doet moet je wel allemaal samen werken en niet op je
luie gat blijven zitten, alleen maar mooie blabla verhalen gaan op de
frequentie werd door het huidige DLZA-Team als zeer tegen werkend ervare=
n.
We konden de tijd wel ergens anders voor gebruiken echter de verzoeken
en waarschuwingen bleven niet uit.

Samenwerken is samen werken, en dat deden sommige niet of te weinig
en die werden uit de DUZ gewipt met meerderheid van stemmen, de naam DUZ=

vonden we niks om er vele reacties op binnen kwamen betreffende het
woordje universiteit. Het waren muggezifters die daarover begonnen maarj=
dan maar terug naar de tekentafel voor wat betreft de naam. We bedachten=

zelf een betere die ook het volgende probleem oploste.

We hadden eerst als oplossing bedacht om universiteit in een andere
schrijfwijze te gebruiken maar dan nog wordt het zo uitgesproken.
Je mag alleen universiteit gebruiken als je ook een universiteit bent.
We zijn wel goed maar we zijn geen universiteit, de mensen die hard werk=
te
achter de schermen voor de DUZ werken nu nog steeds dagelijks aan de
D.L.Z.A.-cursus, hierin is geen verandering gekomen.
De afkorting D.L.Z.A. staat voor Digitale Leer-omgeving Zend Amateurs.

We maken zelf uit met wie we SAMEN werken zodat het ook leuk blijft in
de groep, en wij maken zelf wel uit of we het wel of niet leuk vinden.
Bijna wekelijks moesten we toen aan personen binnen de DUZ melden dat ze=

ook eens een bijdrage moesten leveren, maar dat ging uiteindelijk vervel=
en.

We hebben de school van de toekomst netjes bedankt voor hun server en
bijdrage, de eigen server is vele malen sneller en we hebben nu 100%
eigen controle met aanmaken van accounts en instellingen. Dat hadden we
voorheen niet, we hadden niks noppes nada te zeggen over de svdt en dat
was soms lastig maar vooral altijd traag, nu hoeven we niets meer over
meerdere schijven te laten lopen want dat vertraagd alleen maar. Daar ko=
n =

de
netwerk-beheerder van de svdt destijds niets aan doen. De netwerk snelhe=
id
liet zwaar te wensen over en daar moest voor de les-makers een veranderi=
ng
in komen, want lesjes uploaden duurde soms langer als het aanpassen.

Deze kon makkelijk vervallen want het registreren van accounts stelde ni=
et
echt veel voor. We gaan er niet verder op in wat betreft de in en outs w=
ant
dat is niet aan de orde. Hoe alles gelopen is van A t/m Z staat op ons
forum:

http://www.delta-india-golf.com/forum/viewthread.php?forum_id=3D29&threa=
d_id=3D76

Hetgeen in het forum staat hoeft hier niet herhaald te worden, de DLZA
Digitale Leeromgeving Zend Amateurs gaat als een speer en dat vinden all=
cursisten, docenten en heel Nederland behalve Mark PA3HMP die er nooit i=
ets
mee te maken heeft gehad, zometeen gaat hij zich ook nog met ISS bemoeie=
n =

dat
die iets naar rechts moet :-).

Groeten namens het DIG-Team, DLZA-Team.

www.delta-india-golf.com
Vonkenboer

Mark
Wat een zooitje
2007-10-14 19:42:46 UTC
Wat er gebeurd is , duurt lang om uit te leggen.

Zo kort mogenlijk:

Er is een DUZ die samenwerkt met de School Voor De Toekomst in
`s-Hertogenbosch.
De projectleider daarvan is Peter PA5BOX.
In het geheim heeft Gerry van de DIG met een aantal anderen een kopie van de
DUZ digitale cursus gestart , zonder daarin PA5RWE , de SVDT of PA5BOX te
kennen , en die onder de naam DLZA via internet aan iedereen gepresenteerd.
Daar werd bij verteld dat het de voortzetting was van de DUZ en dat de DUZ
dus gewoon van naam was veranderd,
alsof de DUZ met het oprichten van de kopie niet meer zou bestaan.
Aangezien de School Voor De Toekomst , Peter PA5BOX en Chris PA5RWE met het
BAR gewoon verder gaan ,
en nu dus ook bezig zijn met de DUZ , en er van een naamsverandering geen
enkele sprake was ,hebben we in de BAR ronde een verklaring gegeven , waarin
wij ten stelligste hebben ontkend dat we zouden stoppen met de DUZ of dat de
DUZ van naam veranderd zou zijn.
Ze hebben daarbij de publicatie van de DLZA op internet waarin gesteld werd
dat de naam van de DUZ `gewoon veranderd ` was , een leugen genoemd.

Daarop werd er door de DIG een E-mail gestuurd , ( hier op archief ) dat de
rondeleider van de BAR ronde (PA5RWE ) zich schuldig had gemaakt aan
zwartmakerij en dat de BAR ronde daarom tijdelijk geband werd van de DIG TS
server , tot Het BAR een andere rondeleider voor de BAR ronde zou aanwijzen
,
en zou beloven zich `nooit meer te laten gebruiken voor zwartmakerij`.
( het spreken van de waarheid dus ).

Nu is PA5RWE niet in zijn eentje Het BAR en moest hij toen de mannen die hem
al eerder de vraag hadden gesteld :
`wat doen wij op de TS server van een ander ? `, waarop hij hen antwoordde :
`lekker samenwerken`
vertellen dat we eraf waren geflikkerd.
Anderhalf uur later stond de BAR TS server aan , want zowel Sjef PE5PVB als
Andre PE1RDW hadden hetzelfde antwoord :
` niet moeilijk doen , alles wat we zelf doen gaat goed ` (ronde , site )
en daar kon hij ze geen ongelijk in geven.
Bovendien was het bij beide heren ondenkbaar dat een groep van buiten het
BAR ging uitmaken dat RWE geen goede rondeleider zou zijn.
Er werd door een van hen een eenvingerig gebaar bij gemaakt.

Nu is het wel zo dat Het BAR er geen strijd van heeft gemaakt , en we maken
dan ook geen reclame voor de BAR TS server.
We laten het gebeuren zoals het gebeurd , en gebruiken TS naast onze prio 1
, de zenders.
De BAR groep is namelijk nogal actief op de frequentie`s hier in de regio.
En daar waar een paar DIG ers toen RWE in December/Januari in coma in het
ziekenhuis lag,
hier op frequentie nogal een grote mond hadden ( ze passeerden de door RWE
bij huisarts en ziekenhuis aangewezen contact persoon , die hij al dertig
jaar kent , en toevallig ook amateur is) , horen we ze nu niet meer.
Er zijn bij diverse amateurs , die helemaal buiten alles staan , de nodige
vragen , waarop de DIG ers / DLZA ers in het openbaar , op frequentie geen
antwoord hebben , of willen geven.
We horen er op de frequentie`s (zendamateurs) dan ook niks van.

Op de DIG TS server ( binnen de `besloten` en gecontroleerde club ) word er
wel van alles beweerd ,
maar je moet er inderdaad niet iets positiefs over Het BAR zeggen ,
want dan heb je zo een ban aan je broek.
De meeste BAR isten houden niet zo van dat totalitair gedrag.

Het BAR is een soort van ultra democratie , beter een anarchie , waarin
iedereen de vrijheid van meningsuiting heeft , laat staan als iemand zijn of
haar stelling met argumenten kan onderbouwen.
Dan horen we het graag , ook als het `anti ` BAR is.
Zo zijn er al de nodige personen verrast dat zijn of haar schrijven gewoon
op de BAR site bij de berichten werd geplaatst, en bannen we (als het even
kan) niemand van de site of de server , al melden ze zich met een DIG call.
Iedereen is binnen het BAR gelijk , ongeacht de call , leeftijd , huidskleur
of mening.
En de redactie van de BAR ronde blijft gewoon achter de door de DUZ in de
ronde gegeven verklaring staan , de DUZ is gewoon blijven bestaan , niet van
naam veranderd
en dus was de publicatie van de DIG/DLZA een leugen. ( en dat wisten ze zelf
ook wel )

Dat de BAR ronde nu van de DIG server is afgegooid is jammer.
Het stopt een samenwerking die potentie in zich had.
Waar potentieel zelfs een machtsfactor achter zat , en misschien zit hem
juist daarin
het probleem.........
Maar het woord is `samen` en `werking` , en dat moet dan wel van twee kanten
komen.

Aangezien de BAR ronde een ouderwetse BBC achtige standaard heeft , en zich
zeker op bijvoorbeeld Space berichten kan meten met de grote media ( NOS ) ,
en we wel meer
hebben meegemaakt , zullen we dit allemaal wel te boven komen.
Het aantal inmelders in de vakantie op de BAR ronde is daarvoor de keiharde
wekelijkse peiling ,
en die ziet er voorwaar , niet verkeerd uit.
(gemiddeld 32 inmelders op de ronde en 1200 hits per dag op de site)

Op de BAR TS Server mag het wel wat drukker worden maar we kunnen bijna
niemand uitnodigen , daar er al de nodige
pro BAR mensen hun toegang tot de DIG server `verloren` zijn.

Jammer , maar helaas.
Wie weer via TEAMSPEAK mee wil doen (luisteren en inmelden) kan het TS
verhaal op deze site doorlezen , en een verzoek tot toegangs wachtwoord
aanklikken
Kijk maar eens boven in de balk van subpagina`s.
19DIG162
2007-10-14 22:24:36 UTC
Post by Wat een zooitje
Wat er gebeurd is , duurt lang om uit te leggen.
ai ai ai

Stop nou eens met deze onzin.
Zijn dit nu zendamateurs of wat?

Koop een zandbak en leef je uit...

Weer een voor mijn ignore lijst erbij...

Ferry, PD9FER
Vonkenboer
2007-10-15 07:02:25 UTC
Post by 19DIG162
Post by Wat een zooitje
[...]
steek je hand eens in eigen boezem.

Mark
19DIG262
Wat een zooitje
2007-10-15 08:48:30 UTC
DLZA = DE LIEGENDE ZEND AMATEUR

DIG = DE IDIOOTE GROEP

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Benno
2007-10-15 09:50:12 UTC
Ja en nou is't klaar...

Als de klachten aanhouden is een bezoek aan de huisarts aan te bevelen.
Er liggen voldoende goede middelen klaar in de vorm van bv Valium, Librium
ed.

Benno.
Gerry PA3FBL
2007-10-15 20:10:02 UTC
Je had het beter kunnen posten onder je eigen naam Paul want je
IP trace staat er gewoon in dus dat was niet moeilijk.

We komen niet uit een ei hoor!

De garoeten.....
Vonkenboer
Ja en jij ook Gerry ipv stiekum posten onder DIG :-P
Gerry PA3FBL
2007-10-15 20:51:51 UTC
Post by Gerry PA3FBL
We komen niet uit een ei hoor!
We komen wel uit een ei Gerry nadenken man.
Ja en jij ook Gerry ipv stiekem posten onder DIG :-P
Nee vond je dat echt stiekem, berichten werden de promotie berichten
werden gepost uit naam van de Delta-India-Golf DX Groep en iedereen
weet toch wel wie dat zoon beetje zijn of kunnen zijn.

Als iemand reageerde op die postings dan reageerd de plaatser weer terug
anders zou zelfs ik er van in de war raken. Het was een redelijk open
post dachten we. Want niet alles wat geplaatst wordt uit naam van de
DLZA of de DIG komt van mij dat is beslist niet het geval.

Maar eh heeft u geen groene groenten.

De garoeten....... << effe auto maken want dit is niks als het goed
is komt ie er al bij, niet teveel reacties op mijn signature pse... 8-)
Vonkenboer
2007-10-16 05:25:03 UTC
Post by Gerry PA3FBL
Post by Gerry PA3FBL
We komen niet uit een ei hoor!
We komen wel uit een ei Gerry nadenken man.
Ja en jij ook Gerry ipv stiekem posten onder DIG :-P
Nee vond je dat echt stiekem,
Ja dat was het stiekum andermans call smijten en te laf zijn jouw call
of zelfds maar naam te vermelden maar zoals je al uitgevinden hebt ben
jij hier niet annoniem.
http://www.het-bar.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1447&mode=&order=0&thold=0

mark 19DIG262
Gerry PA3FBL
2007-10-16 09:22:13 UTC
Post by Vonkenboer
mark 19DIG262
Kun je niet zien dat ik gewoon post onder mijn eigen naam
ik ben gewoon Gerry PA3FBL. Ik ben niet de Vonkenbooer dat
is Mark PA3HMP een KAR lid dacht zelfs met een bestuur
functie in die club toch ? Waarom maak je geen reclame voor
die club trouwens. Laat ik je helpen ik ben niet zo flauw
zet jij dan weer die andere link eronder, bvd.

http://www.pi4kar.net/
--
The psychiatry saying to me:
You don't take responsibility for your own actions.
Garoeten Gerry.
Gerry PA3FBL
2007-10-16 09:52:00 UTC
Subject ivm Sneeuwitje....

Houd je er wel rekening mee dat de Delta-India-Golf DX Groep
een gerespecteerde groep is van zend en luisteramateurs waar
je zelf ook lid van bent.

Als er voor die groep (http://www.delta-india-golf.com) promotie
wordt gemaakt omdat ze reclame willen maken voor cursussen die
ze hebben als DLZA-N DLZA-F DLZA-CW dan berichten ze altijd met
die naam.

Alle DLZA artikel schrijven we overigings zelf en staan op
http://www.delta-india-golf.com/articles.php?cat_id=3D8
en je hoeft ons niet daarbij te helpen, blijf aub negatief
schrijven en help ons. Zo hoeven we je niet te bedanken omdat
iedereen weet dat die Vonkenboer zichzelf belachelijk aan het
maken is. Valt het trouwens op dat ik wel gewoon blijf berichten
naar je en steeds iets nieuws en onderbouwend te melden heb.

Jij copy en paste alleen maar omdat je eigenlijk al moe aan het
worden bent van je eigen stomme actie. Blijf nou zelf ook origineel
en schrijf je reacties zelf, dan wordt je net zo goed als ik.

Waar staat vonkenboer eigenlijk voor behalve dat het een beetje
verwijst naar electronica. Weet je wel dat ik vandaag ook
Vonkenboer kan zijn, en morgen ook en dat noem ik nog eens
anonymous posten.

Nu heb ik jou geholpen om die naam Vonkenboer te koppelen aan
Mark PA3HMP en nou is het weer niet goed. Als jij zo doorgaat doe
ik niks meer voor je dan zoek je het maar mooi zelf uit. :o

Zo nu zal hij wel inbinden!

-- =

Garoeten Gerry.
Vonkenboer
2007-10-16 12:52:01 UTC
Post by Gerry PA3FBL
Subject ivm Sneeuwitje....
Houd je er wel rekening mee dat de Delta-India-Golf DX Groep
een gerespecteerde groep is van zend en luisteramateurs waar
je zelf ook lid van bent.
WAS, aangezien jij als tiran daar rondloopt op je borst kloppend van
kijk eens wat ik allemaal kan heb ik er afscheid van genomen, ik wil
niet in de buurt van zo'n arrogante kwast zijn die zelfs het gore lef
heeft onuitgenodigd bij iemand aan het ziekenhuis bed te gaan staan
terwijl hij in coma ligt.

Mark 19DIG262
Gerry PA3FBL
2007-10-16 14:33:57 UTC
Dit bericht is mogelijk ongepast. Klik om het weer te geven.
Vonkenboer
2007-10-16 15:52:00 UTC
Post by Gerry PA3FBL
heeft on-uitgenodigd bij iemand aan het ziekenhuis bed te gaan staan
terwijl hij in coma ligt.
Voor een feest wens ik een uitnodiging te krijgen, om voor iemand
een schietgebedje te maken omdat die persoon op sterven na dood is heb
ik geen uitnodiging nodig, ervan uit gaande dat deze zelf niet in staat
die te sturen.
knip (een hoop onzin).

ik vraag me af hoe lang je op dit smoeje heb zitten broeden, uit alles
blijkt weer zoals we jou hebben leren kennen, JIJ wilt dit Jij wilt dat
Jij bent dit en JIJ bent dat.

Als iemand op de intensive care ligt dan is daar enkel plek voor
Famillie en zeer goede vrienden, standaard regel van een ziekenhuis,
iemand met een beetje kennis weet dat.

Dat er geen bosjes Chris mensen lagen is zeer logisch immers vanaf het
begin af aan is het bekend dat er een contactpersoon is, te weten
Richard, mensen die een beetje fatsoen in hun donder hadden hebben
contact gehad met Richard en te horen gekregen dat het Chris zijn
uitdrukkelijke wens was dat hij NIET wilde dat er mensen waren die hem
zo zagen liggen, MAAR JIJ hebt daar dus duidelijk lak aan, tegen de
wens van de contactpersoon en de persoon in coma zelf ga jij dus wel
daarlangs, want als JIJ iets wil dan moet iedereen maar buigen, iets
waar IK en vele anderen absoluut geen begrip voor hebben.

Mark
19dig262
Erwin Fox
2007-10-16 17:38:29 UTC
Dit bericht is mogelijk ongepast. Klik om het weer te geven.
Gerry PA3FBL
2007-10-16 20:03:22 UTC
Post by Vonkenboer
knip (een hoop onzin).
Wat jij als onzin beschouwd kan voor een ander belangrijk zijn.
Post by Vonkenboer
ik vraag me af hoe lang je op dit smoesje heb zitten broeden, uit alles
blijkt weer zoals we jou hebben leren kennen, JIJ wilt dit Jij wilt dat
Jij bent dit en JIJ bent dat.
Mijn smoesjes zijn inderdaad goed, ik geloof ze zelf.
Post by Vonkenboer
Als iemand op de intensive care ligt dan is daar enkel plek voor Familie
en zeer goede vrienden, standaard regel van een ziekenhuis, iemand met
een beetje kennis weet dat.
Ik wist al vanaf het eerste uur dat Chris in het ziekenhuis lag en heb dat
uit een eigen bron vernomen, ik heb nml kennissen en familie wonen in die
buurt waar Chris woont, en die wisten dat ik met Chris iets samen deed.
Post by Vonkenboer
[...]
De eerste keer ga je naar het ziekenhuis en kom je tot ontdekking dat hij
op de IC ligt, daar staat nergens dat het alleen maar voor familie is.
Ik wist nog niet eens dat hij familie had en ben van de situatie tov de
familie totaal niet op de hoogte en dat gaat me ook helemaal niet aan.
Post by Vonkenboer
zo zagen liggen, MAAR JIJ hebt daar dus duidelijk lak aan, tegen de wens
Toen ik daar voor de tweede keer kwam was er volgens een arts nog niemand
bij geweest, helemaal niemand althans zo werd het mijn gemeld. Er was wel
iemand die telefonisch op de hoogte werd gehouden maar niet aan mij om te
vragen om wie dat zou kunnen gaan. Pas later verneem ik dat er een
zogenaamde contact persoon was en hoorde ik ook dat we niet meer welkom
waren in het ziekenhuis, ik ben uiteraard niet meer geweest alleen al omdat
ik wist dat dat niemand door de IC controle heen zou komen. Echter had ik
nog andere bronnen die op hun mooie manier toch nog info los kregen.
Post by Vonkenboer
van de contactpersoon en de persoon in coma zelf ga jij dus wel
daarlangs, want als JIJ iets wil dan moet iedereen maar buigen, iets
waar IK en vele anderen absoluut geen begrip voor hebben.
Dat jullie dat niet begrijpen is niet mijn probleem, maar ik zal zeker
voorzichtiger zijn in tonen van belangstelling en er uiteraard voor waken
dat dit nooit meer voorkomt, zeker niet bij de personen in kwestie waar
ik eigenlijk geen enkel band meer mee heb behalve een nieuwsgroep relatie.

Wat me wel aangaat is dat je spreekt voor iemand anders, iets dat ik al
eerder beweerde je bent een gemanipuleerd popje, pionneke of robot-je dat
schrijft over zaken die hem totaal niet aan gaan, ik was dus wel iemand
die erbij betrokken was, althans ik werd erbij betrokken. Zoals op een
andere website staat ben je slechts een STOKER en je schrijft alleen
met die opzet.

Het is wellicht beter voor je om te spreken en te schrijven over de dingen
die algemeen zijn van onderwerp, voor dit onderwerp kan ik alleen maar
zeggen, bemoei je met je eigen zaken. Dit is beslist geen algemeen
nieuwsgroep item althans dat vind ik.
Post by Vonkenboer
uitdrukkelijke wens was dat hij NIET wilde
Die wens is mij nu duidelijk en ik zal mijn schietgebedjes of mogelijke
fruitmandjes in het vervolg voor andere mensen kopen en of geven.
Ik ben nadat de contactpersoon bepaalde uitspraken heeft gedaan
betreffende die wens niet meer in het ziekenhuis geweest. Chris weet
best wel welke personen mij (ons) op de hoogte hielden alleen vond ik
het niet meer belangrijk, de voorwaarden die werden gesteld om op
bezoek te mogen gaan ging mij te ver maar ik was er klaar mee.

Mijn belangstelling kwam deels uit eigen interesse maar vooral vanuit de
DIG leden die een dagelijks en wekelijks stemgeluid miste, sommige
daarvan belde naar het ziekenhuis voor info omdat ook wij niet alles
vertelde en dus achter hielden, die info was slechts bekend voor een
selecte groep en daar weet ook jij alles van Mark. Maar ook jij werd
destijds niet volledig op de hoogte gehouden dus je kunt niet alles weten.

Daarom sluit ik af met, dit zijn niet jou zaken en zullen dat ook nooit
worden, een pion is deze geen partij. Het nieuwe subject HMP is stoker
is uiteraard wel van kracht, daarin ben je wel partij en alleen jij.

Tot over een maandje of 6.......
Garoeten Gerry.
Erwin Fox
2007-10-16 20:36:18 UTC
Gerry PA3FBL schreef op 16-10-2007 :

Knip (gigantisch lulverhaal)

Heb je niet in de gaten dat je slappe poging om jezelf schoon te praten
het er alleen maar erger op maakt?
Op deze manier reageren doet alleen maar af aan je eigen persoon en
omdat de meeste NG-ers je associëren met de DLZA, ook aan die club.

Fox
Vonkenboer
2007-10-16 21:18:08 UTC
Post by Gerry PA3FBL
Post by Vonkenboer
knip (een hoop onzin).
Wat jij als onzin beschouwd kan voor een ander belangrijk zijn.
Wat voor JOU belangrijk is doet helemaal niks terzake
Post by Gerry PA3FBL
Post by Vonkenboer
[...]
En daar zit nu net jouw probleem, naast je eigens smoesjes heb je een
aardige vorm van grootheidswaanzin en bar weinig normbesef.

Mark 19DIG262
Ferry PD9FER
2007-10-16 14:33:33 UTC
On Tue, 16 Oct 2007 14:52:01 +0200, Vonkenboer
ziekenhuis bed te gaan staan terwijl hij in coma ligt.
Dat is me wat, terwijl van jullie kant vermeld werd dat het zo goed ging
met die persoon etc...
Zelf gehoord op de freq. uit jullie monden.

Stop toch eens met die reacties over zaken waar jij totaal geen weet van
hebt.

Het lijkt er meer op dat je dit doet voor de kick, om een ander lekker te
stangen.
---
73,
Ferry PD9FER
Vonkenboer
2007-10-16 15:54:06 UTC
Post by Ferry PD9FER
[...]
Ferry, ik weet meer dan jij denkt en jij weet minder dan jij denkt te
weten, leuk dat je jouw vriendje PA3FBL te hulp wil schieten maar niet
verstandig.

Mark 19dig262
Ferry PD9FER
2007-10-16 16:00:43 UTC
On Tue, 16 Oct 2007 17:54:06 +0200, Vonkenboer
Post by Vonkenboer
Ferry, ik weet meer dan jij denkt en jij weet minder dan jij denkt te
weten, leuk dat je jouw vriendje PA3FBL te hulp wil schieten maar niet
verstandig.
Leuk dat je zo reageerd Mark,
dit zegt al genoeg over jouw handel en wandel.

Ik praat niet in het belang van een ander, maar vind het gewoon
misselijkmakend hoe jij te werk gaat met het verspreiden van leugens.

Normaal zou ik geen reactie hebben gegeven, maar ik verafschuw onrecht.
En als ik al die newsgroups doorneem waar jij op hebt gereageerd weet ik
voldoende.
Overal heb je wel een steek onderwater voor.

Ga vooral zo door en maak maar veel vrienden met je reacties.
--
73,
Ferry PD9FER
Vonkenboer
2007-10-16 21:22:02 UTC
Post by Vonkenboer
[...]
Nou meer over jou
Post by Ferry PD9FER
Ik praat niet in het belang van een ander, maar vind het gewoon
misselijkmakend hoe jij te werk gaat met het verspreiden van leugens.
Het probleem is enkel dat het aantoonbaar waar is wat ik vertel
Post by Ferry PD9FER
Normaal zou ik geen reactie hebben gegeven, maar ik verafschuw onrecht.
En wanneer maak je dat kenbaar aan je vriendje Gerry ?
Post by Ferry PD9FER
En als ik al die newsgroups doorneem waar jij op hebt gereageerd weet ik
voldoende.
Overal heb je wel een steek onderwater voor.
Nee hoor ik geef precies aan waar iemand leugens verteld, niks steek
onder water.
Post by Ferry PD9FER
Ga vooral zo door en maak maar veel vrienden met je reacties.
Sorrie hoor Ferry, maar kom van Gerry zijn knie af en doe je ogen open
voordat je tegen die paal aanloopt.

Mark
19dig262
Ferry PD9FER
2007-10-16 21:41:19 UTC
On Tue, 16 Oct 2007 23:22:02 +0200, Vonkenboer
Post by Vonkenboer
Sorrie hoor Ferry, maar kom van Gerry zijn knie af en doe je ogen open
voordat je tegen die paal aanloopt.
Ja hoor je hebt gelijk, wil je nu een ballon?
--
73,
Ferry PD9FER
Vonkenboer
2007-10-16 22:06:08 UTC
Post by Vonkenboer
Sorrie hoor Ferry, maar kom van Gerry zijn knie af en doe je ogen open
voordat je tegen die paal aanloopt.
Ja hoor je hebt gelijk, wil je nu een ballon?
Dat ik gelijk heb was makkelijk na te gaan, ik hoop enkel voor jou dat
je niet tegen die paal bent aangelopen.

Mark 19DIG262
flacko
2007-10-17 08:32:24 UTC
flacko schreef in dit bericht,
Post by Vonkenboer
Sorrie hoor Ferry, maar kom van Gerry zijn knie af en doe je ogen open
voordat je tegen die paal aanloopt.
En dat zeg jij, die zelf aan het halsbandje van Chris meeloopt en hoopt op
die manier een bruine vinger bij Chris te halen.
Maar je zou eigenlijk toch denken dat een bestuurlid van een amateurclub (
KAR te Bladel) wel wat wijzer zou zijn.
Het enige doel van posten op usenet is om met modder te gooien en de DLZA in
een kwaad daglicht te zetten maar je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Ferry PD9FER
Gerry PA3FBL
2007-10-17 11:27:32 UTC
Post by flacko
Het enige doel van posten op usenet is om met modder te gooien en de DLZA in
een kwaad daglicht te zetten maar je maakt jezelf alleen maar
belachelijk.
Juist van een vonkenboer kun je verwachten dat hij door kan slaan als
het hem teveel wordt. Nu weet ik waarvan mijn toetsenklavier onder de
modder zit, en ik maar denken waar komt het toch vandaan. Ik heb het
onderstussen weer schoon kunnen maken en kan gelukkig mijn tijd weer
gaan steken in belangrijkere zaken.

Zoals het verbeteren en aanpassen van de cursussen van de DLZA die
door de Delta-India-Golf DX Groep aangeboden worden. Druk druk druk
met de DLZA-N DLZA-F en DLZA-CW en uiteraard nog meer nieuwe dingen
die in de pen zitten en staan op http://www.delta-india-golf.com
Garoeten Gerry.
Vonkenboer
2007-10-17 20:24:15 UTC
Post by Gerry PA3FBL
Post by flacko
[...]
Mensen lastig vallen als ze in coma liggen, leugens verspreiden, de
cursus van de DUZ misbruiken enz enz, nee je hebt nog een hoop te doen
zie ik alweer.

Mark 19DIG262
Gerry PA3FBL
2007-10-17 22:27:48 UTC
Mensen lastig vallen als ze in coma liggen, leugens verspreiden, de =
cursus van de DUZ misbruiken enz enz, nee je hebt nog een hoop te doen=
=
zie ik alweer.
Inderdaad veel te doen, kijk maar op:
http://www.delta-india-golf.com/news.php?readmore=3D85

Met name deze is aardig, hij kan beter dat geef ik toe dus ik heb
weer wat te doen, ben weer snel weg in veband met de modder die je
aan het gooien bent, alles zat hier onder.

De DLZA gaat als een raket.....

-- =

Garoeten Gerry.
Vonkenboer
2007-10-17 20:22:55 UTC
Post by Vonkenboer
[...]
Ach en wie haalt er nu de naam bij van een club die er niks mee te
maken heeft, ach natuurlijk een loopjongen van pA3FBL.

Ik hoef bij niemand een bruine vinger te halen en ik hoef ook niemand
zwart te maken dat kan PA3FBL in zijn eentje zeer goed, ik spreek enkel
even aan op de leugens van de heerschappen.
mark 19DIG262
Gerry Pa3fbl
2007-10-30 22:27:57 UTC
Gerry die goede amateur vind met zijn onderbouwingen steeds weer
een mooie reactie die niet uit knippen en plakken bestaan.
Ach en wie haalt er nu de naam bij van een club die er niks mee te maken
heeft, ach natuurlijk een loopjongen van de geweldige amateur PA3FBL.
Die ook meewerkt aan de DLZA cursusses DLZA-N DLZA-F DLZA-CW.
Jij hebt met het gehele onderwerp nog nooit niks te maken gehad, wie
haalde er eigenlijk het trollenfratje Mark PA3HMP lid van PI4KAR bij.
Garoeten Gerry.
Vonkenboer
2007-10-30 22:40:10 UTC
Post by Gerry Pa3fbl
Gerry die goede amateur vind met zijn onderbouwingen steeds weer
een mooie reactie die niet uit knippen en plakken bestaan.
Ach en wie haalt er nu de naam bij van een club die er niks mee te maken
heeft, ach natuurlijk de geweldige aso PA3FBL.
Jij hebt KNIP
PA3FBL is een geweldig voorbeeld als het gaat om een piraat met
licentie, hij is zelden op amateur freq te horen maar veel meer op de
piratenbanden, zo zie je dat zommige zendamateurs niks anders zijn dan
aso's met een papiertje, maar wat verwachtje van een pa3fbl die tegen
tegen de wens van de persoon in die in coma ligt en de contactpersoon
naar iemand toe gaat die in coma ligt enkel en alleen omdat hij dat
wil, nou echt LAGER kun je niet zakken.

http://www.het-bar.net/newbar/modules.php?name=News&file=article&sid=1447&mode=&order=0&thold=0

mark 19dig262
ph0hm
2007-10-31 09:36:07 UTC
Gerry en Mark

Eerlijk geschreven intresseert het me niemendal waar jullie gedoe overgaat.

Maar onthoud wel 1 ding....WIE MET MODDER GOOIT BESPAT OOK ZICHZELF.

Met als gevolg...dat niemand jullie beiden nog serieus neemt...

KAPPEN HEREN...

73' Cor PH0HM
Post by Vonkenboer
Ach en wie haalt er nu de naam bij van een club die er niks mee te
maken heeft, ach natuurlijk een loopjongen van de geweldige amateur
Vonkenboer
2007-10-31 09:42:49 UTC
Ach ik plaats meer dan enkel de waarheid over 'de liegende zend aso
(DLZA)' en als mensen met serieuze vragen komen zal ik die ook serieus
beantwoorden, bovendien heeft iedereen al kunnen lezen dat de
'grootste' prestatie van PA3FBL is geweest het concept van de DUZ te
stelen en te liegen dus is het wel duidelijk wie er de waarheid
spreekt, als je het goed bekijkt gooit Gerry PA3FBL enkel modder op
zichtzelf :-)

Mark
Bert
2007-10-31 17:46:49 UTC
[...]
Ach Mark je hebt zo onderhand laten kennen, het liegende zendamateur.
Troll met hoofdletters!
Vonkenboer
2007-11-01 09:54:38 UTC
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Ach een berichtje van een nietszeggend persoon zoals jij geplaatst via
een site waar je ip adres ontbreekt zegt mij meer over jou dan over
mij.

Bert
2007-11-01 16:16:57 UTC
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Hoe bedoel je een niets zeggend persoon, ik noem u een trol.
Dus ik heb wel degelijk iets vermeld, Mark jij bent letterlijk een
voorbeeld van de non zendamateur.
En ook een van de oorzaken dat deze ng verziekt.

mvg Bert
Vonkenboer
2007-11-01 17:36:36 UTC
Post by Bert
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Ik raad u aan eens op te zoeken wat nietszeggend persoon betekent.
jij bent hier degene die hier plaatst zonder ip en niks van belang te
melden hebt, dus jouw bijdrage hier (en wellicht ook in de rest van je
leven) heeft net zovele waarde als een muggenscheet.

Mark
Bert
2007-11-01 19:53:32 UTC
Post by Vonkenboer
Post by Bert
[...]
Een nietszeggend persoon ( de vonkenboer een zwetser en nog
erger een hetzer).
Post by Vonkenboer
[...]
En wat het ip betrefd toevallig zit ik al jaren bij nb.nu.
De rest van de bijdrage is waarschijnlijk geent op je eigen miserabele
leven.

Bert
Vonkenboer
2007-11-01 21:54:43 UTC
Post by Vonkenboer
[...]
Nee hoor, dit haal ik allemaal uit jouw kleine stukje tekst, dus je
bent nog steeds een nietzeggend persoon.

Mark
Bert
2007-11-02 16:37:17 UTC
Post by Vonkenboer
[...]
Ik enige wat ik te vertellen had is gewoon gedraag je eens normaal.
Stop eens met hetzen,haal het bord voor je kop eens weg.
Ik ben liever een nietszeggend persoon, dan zoals jij je gedraagd op
usenet.
Morgen Apeldoorn, doe een badge op met je call.
Kom ik je tegen spreek ik je zeker aan.

Bert
Vonkenboer
2007-11-03 09:42:10 UTC
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Aanspreken kan altijd, maar ik ben niet degene met het bord voor zijn
kop, jij blijkbaar wel dus ben jij makkelijk te herkennen en hoeft in
geen geval een badge op te doen.

Mark
PA10403-Gerard
2007-11-03 13:59:10 UTC
Post by Vonkenboer
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Mark- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
- Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -
Mensen dit gekibbel is voor MIRC volk
Ga op MIRC,kibbelen,en niet hier
Goeie tip als je met MIRC ga kibbelen neem zeker irc.chello.nl,daar
zitten namelijk ook laag gezakt volk dus ken je daar mooi verder
schelden ipv hier
Bert
2007-11-03 15:06:53 UTC
Post by Bert
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Voor de knieen mag ook Mark, gezien je reactie dat daar waarschijnlijk
het verstand zit.
Vonkenboer
2007-11-03 15:08:12 UTC
Post by Bert
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
heb jij er wel eens aan gedacht een baan als vogelverschrikker te
nemen, meer als stro in je hoofd heb je blijkbaar niet dus dat is al
een goed begin ;-)

Mark
Bert
2007-11-03 15:31:53 UTC
Post by Bert
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
Kom ik je teg te spelen, maar wat let jeen spreek ik je zeker aan.
[...]
Hihi Mark gebrek aan woorden, het zit je ook niet mee!
Helaas geen tijd om voor vogelverschrikker te spelen, maar gezien jouw
daginvulling wat let je.
Hierbij stop ik ook met deze zinloze draad.
Ik heb ooit eens gelezen op deze ng ( waar de vonkenboer zal verdwijnen
zal de echte zendamateur verschijnen) of iets in die trant.
Dus vervuiler verdwijn.

tot nooit weerziens hoop ik

en toch nog maar mvg Bert
Vonkenboer
2007-11-03 19:52:55 UTC
Post by Bert
Post by Vonkenboer
Post by Bert
Post by Vonkenboer
Post by Bert
Post by Vonkenboer
[...]
En jij ook met vriendelijk groet en veel plezier in je nieuwe baan als
vogelverschrikker Bert Droog, ik hoop dat je daar meer succes hebt.

Mark
Gerry Pa3fbl
2007-11-04 02:58:14 UTC
Dat Gerry weer met een sterke RE zal komen.
Post by Wat een zooitje
Post by Bert
Hoe bedoel je een niets zeggend persoon, ik noem u een trol.
Dat deed ik ook al en we kennen elkaar echt niet.
Post by Wat een zooitje
Post by Bert
Een nietszeggend persoon ( de vonkenboer een zwetser en
nog erger een hetzer).
Ik noemde hem al eerder een stoker, sja een zwetser en een hetzer is
niks bij hetgeen dat nog komen gaat. Hij zal van mij niet denken dat
ik nietszeggend ben. En zeker niet na de volgende mededeling.
Post by Wat een zooitje
Er is een DUZ die samenwerkt met de School Voor De Toekomst in
`s-Hertogenbosch.
De projectleider daarvan is Peter PA5BOX.
Het is net even iets anders Mark, je bent weer niet op de hoogte maar
nu ga je het echt niet leuk meer vinden.

Het is de School Voor De Toekomst die samenwerkt met de VERON.
En dat kun je gaan lezen op de website van de Delta-India-Golf DX Groep
of "In de notulen van het amateur-overleg tussen de VRZA, VERON en het
Agentschap Telecom" pagina 7 van 8 en dan artikel 9 Ontwikkelingen in
de amateurwereld.

Wie zei je wie de projectleider ook al weer was.

Mooi he', voor jou is het hier echt een nieuwsgroep, ben je nieuw hier
of kom je hier al langer.

Ik wens je veel sterkte Mark, je zult het nodig hebben. :-?
Garoeten Gerry.
Vonkenboer
2007-11-04 07:10:45 UTC
Gerry Pa3fbl gebruikte zijn klavier om te schrijven :
knip

[...]

PA5BOX of anderen te kennen , en die onder de naam DLZA via internet
aan iedereen gepresenteerd.

Daar werd bij verteld dat het de voortzetting was van de DUZ en dat de
DUZ dus gewoon van naam was veranderd, en de DUZ met het oprichten van
[...]

Daarop werd er door de DIG een E-mail gestuurd , dat de rondeleider van

)
[...]

Een heel verhaal, maar PA3FBL (De Liegende Zend Aso-DLZA) is een
geweldig voorbeeld als het gaat om een piraat met licentie, hij is
zelden op amateur freq te horen maar veel meer op de piratenbanden, zo
zie je dat zommige zendamateurs niks anders zijn dan aso's met een
papiertje, maar wat verwachtje van een pa3fbl iemand met
grootheidswaanzin di edenkt dat hij in alles beter is die zelfs tegen
tegen de wens van de persoon in die in coma ligt(pa5rwe) en de
contactpersoon (ct) naar iemand toe gaat die in coma ligt enkel en