Zoo.....werkt de Radio
John Pothof
2020-01-11 14:27:53 UTC
Het in de Veron Blog-laatste nieuws beschreven Zo....werkt de radio, nu
te downloaden op:

http://www.pothof.info

Veel lees plezier
Sjouke Burry
2020-01-11 15:35:56 UTC
Post by John Pothof
Het in de Veron Blog-laatste nieuws beschreven Zo....werkt de radio, nu
http://www.pothof.info
Veel lees plezier
Hee! Ik heb dat boek(13'e druk juli 1959)
Zal ze es een beetje vergelijken.....
Sjouke Burry
2020-01-11 15:42:27 UTC
Post by Sjouke Burry
Post by John Pothof
[...]
toegevoegde gesprekken:ultrakortegolven en fm-ontvangtoestellen.
totaal:22 ipv 20 gesprekken.
O. Udeman
2020-01-11 16:16:33 UTC
Post by Sjouke Burry
Post by Sjouke Burry
Post by John Pothof
[...]
Spelling zal ook wel zijn aangepast, neem ik aan.. Want die van 1939
verschilt nog al wat van die van 1959... Overigens wel grappig, zeker
ook die stijl van schrijven! Bedankt John voor je moeite om dit zo
beschikbaar te stellen!
Rink
2020-03-07 22:16:50 UTC
Post by John Pothof
Het in de Veron Blog-laatste nieuws beschreven Zo....werkt de radio, nu
http://www.pothof.info
Veel lees plezier
Heel leuk om dit boek uit 1939 te lezen!

Bij de Wet van Ohm op blz 12:
"E de spanning in volts tusschen de uiteinden van den geleider"

Is alweer zo'n 45 jaar geleden dat ik leerde dat de U stond voor spanning.

Dank je wel, John

groet,
Rink